ورزش

آیا دولت جدید به اجرای طرح جنجالی ادامه می‌دهد؟ اظهارات عجیب دنیامالی در مورد ورزشگاه ۱۱۰ هزار نفری

طبق گزارش منتشر شده توسط کارانیوز، طی دولت قبل، وزارت ورزش و جوانان اقدام به برنامه‌ریزی برای ایجاد یک مجموعه ورزشی بزرگ در نزدیکی حرم امام خمینی (ره) کرد و اعلام کرد که مراحل اولیه طراحی این پروژه به اتمام رسیده و حتی تصویب نیز شده است، ولی هنوز در دولت جدید به تصویب نهایی نرسیده است. احمد دنیامالی اعلام داشت که در پیگیری این موضوع است.

با وجود انتقادات گسترده به طرح ساخت استادیومی با ظرفیت 110 هزار نفر، که شاید نیاز مبرم تیم ملی و باشگاه‌های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس نباشد، انتظار می‌رفت که ساخت یک یا دو استادیوم با ظرفیت کمتر و امکانات بهتر مد نظر قرار گیرد، اما وزارت جدید نیز همچنان در پی آغاز این پروژه است.

دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، در مورد پروژه مجموعه ورزشی بزرگ تهران بیان کرد: “ما همچنان در حال پیگیری برای احداث استادیوم جدید 110 هزار نفری هستیم. این طرح بسیار عظیمی است و به زودی تصویب آن را از دولت دریافت خواهیم کرد تا در مجموعه شهر آفتاب و در اراضی اطراف مرقد حضرت امام (ره) آن را به اجرا در آوریم.”

در پاسخ به شایعاتی که مبنی بر توقف این پروژه منتشر شده بود، دنیامالی تأکید کرد: “این شایعات صحت ندارد و این پروژه تحت مصوبه دولت شهید رئیسی است. ما مکلف به بررسی و پیگیری این موضوع در جلسات هیئت دولت هستیم.”

وزیر ورزش و جوانان افزود: “در حال حاضر، گزارش‌هایی از این مجموعه تهیه می‌کنیم تا مصوبه آن را در دولت وفاق ملی دریافت کنیم و پس از آن، به زودی ساخت فاز اول این مجموعه را آغاز خواهیم کرد. ما این مجموعه را در سه فاز تعریف کرده‌ایم که اولویت ما ساخت ورزشگاه است.”

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا