پر بحث ترینها

بغض افسانه‌ای شکست: دیگر به این مکان بازنخواهم گشت

در ادامه‌ی روندی که پیش‌تر فرانچسکو توتی را نیز در بر گرفته بود، این بار دنیله ده روسی، سرمربی وقت آاس رم، نیز از سمت خود برکنار شد. این تصمیم مدیریت باشگاه، باعث ناراحتی شدید هواداران، کارکنان و بازیکنان تیم شد که ده روسی را ناجی فصل گذشته می‌دانستند.

image-F1BvLqpD-photo_2024-09-19_12-38-11.jpg

ده روسی که با تمام وجود خود برای رم تلاش کرده بود، به گفته کارکنان باشگاه، بیشتر به خاطر دلبستگی‌اش به این تیم و نه به خاطر محاسبات عقلانی، پذیرای این مسئولیت شده بود. اخراج او که در پی برکناری ژوزه مورینیو صورت گرفت، موجب شگفتی و تأسف بسیاری شد، به ویژه آنکه وی تازه قرارداد خود را در ژوئن تمدید کرده بود و انتظار می‌رفت مدیریت باشگاه با او متفاوت رفتار کند. ولی، با انتشار یک بیانیه کوتاه و بی‌روح، خبر برکناری او اعلام شد.

بیانیه‌ای که باشگاه آاس رم منتشر کرد و به ویژه جمله‌ای که به “مصلحت تیم” اشاره داشت، ده روسی را بسیار ناراحت کرد. متن بیانیه به این شرح بود: “آ‌اس رم اعلام می‌کند که دنیله ده روسی از مقام سرمربی‌گری تیم اول برکنار شده است. این تصمیم به منظور پیشبرد اهداف تیم و بازگشت سریع به مسیر مناسب در حالی که فصل هنوز در آغاز است، اتخاذ شده است. رم همچنان خانه دنیله خواهد بود و ما صمیمانه از او برای اشتیاق و فداکاری‌هایی که نشان داده، سپاسگزاریم.”

بنا به گزارشات منتشر شده در کالچومرکاتو، ده روسی هنگامی که در حال تخلیه کمد خود در محل تمرینات تیم بود و با کارکنان خداحافظی می‌کرد، دچار حالتی بسیار احساسی شد. او که اشک می‌ریخت و با لبخندی تلخ وداع می‌کرد، جمله‌ای را بر زبان آورد که کمتر کسی مایل بود آن را بشنود: “این بار هیچ بازگشتی در کار نیست. دیگر به رم بازنخواهم گشت.”

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه‌ی اخبار و مقالات مرتبط، به وب‌سایت کارانیوز مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا