تیتر یک

آغاز رقابت‌های جهانی تیم شمسایی با رویارویی با نماینده آمریکا؛ توجه آسیا به عملکرد تیم ایران

image-JTnOyGDv-1879722_583.jpg
جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان با حضور ۲۴ تیم ملی، در شش گروه چهارتیمی روز شنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.
 
تیم ملی فوتسال ایران به سرمربیگری وحید شمسایی پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا به این مسابقات اعزام شده و در گروه F با تیم‌هایی از فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا قرار دارد.
 
اولین مسابقه تیم ملی ایران در این دوره از جام جهانی فوتسال، فردا دوشنبه در ساعت ۱۶ به وقت تهران برابر تیم ملی ونزوئلا برگزار می‌شود. در این راستا، کادر فنی تیم شب گذشته در مجموعه ورزشی المپیک بخارا، نشست فنی را ترتیب دادند که طی آن وحید شمسایی و شهاب سفال‌منش به بررسی نقاط ضعف و قوت ونزوئلا پرداختند. همچنین، عملکرد تیم ملی در بازی دوستانه مقابل قزاقستان مورد تحلیل قرار گرفت. سفال‌منش در این جلسه به بازیکنان توصیه کرد که با توجه به سبک بازی فیزیکی حریف، با هوشیاری و دقت بالا به میدان بروند.

بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران امروز در سالن اصلی مسابقات تمرین خود را انجام دهند تا برای مصاف با تیم ونزوئلا آماده شوند.

لیست بازیکنان تیم ملی ایران در این دوره از جام:

باقر محمدی، سعید مومنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی، بهروز عظیمی.

در صورتی که تیم ملی به عنوان صدرنشین گروه F صعود کند، روز پنجشنبه ۵ مهر با نماینده دوم گروه E (شامل تیم‌های تاجیکستان، پاناما و مراکش) روبرو خواهد شد.

زمان‌بندی بازی‌های گروهی تیم ملی ایران به شرح زیر است:
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
ایران – ونزوئلا (ساعت ۱۶)
 
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
ایران – گواتمالا (ساعت ۱۶)
 
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳
ایران – فرانسه (ساعت ۱۸:۳۰)
 
برای اطلاعات بیشتر درباره جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ می‌توانید به سایت کارانیوز مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا