ورزش

قلعه‌نویی هفت بازیکن را از ترکیب اصلی خارج کرد

بر اساس گزارشی که از سوی کارانیوز منتشر شد، تیم ملی فوتبال ایران اخیراً دو دیدار خود در دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 را در برابر تیم‌های قرقیزستان و امارات به انجام رساند. در این دو مسابقه، علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی حضور داشت، اما 18 بازیکن دیگر نیز به عنوان بازیکنان اصلی یا ذخیره به میدان رفتند، در حالی که بقیه نفرات فرصت حضور در زمین را پیدا نکردند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، 26 بازیکن را برای شرکت در این اردو فراخواند، که در میان آنها، سیدحسین حسینی و سیدپیام نیازمند علی‌رغم حضور در فهرست، تنها نقش نیمکت‌نشین‌های بیرانوند را ایفا کردند و موقعیتی برای بازی در برابر قرقیزستان یا امارات نیافتند.

علاوه بر این دو دروازه‌بان، سیدابوالفضل جلالی و اللهیار صیادمنش نیز با وجود حضور روی نیمکت، فرصتی برای بازی در طول 180 دقیقه مسابقات تیم ملی در مقابل قرقیزستان و امارات به دست نیاوردند و تمام این مدت را به عنوان ذخیره سپری کردند.

حسینی، نیازمند، جلالی و صیادمنش چهار بازیکنی بودند که با وجود حضور در نیمکت، در هیچ یک از دو مسابقه به میدان نرفتند. همچنین آرشا شکوری، علی نعمتی و جواد آقایی‌پور که در لیست اولیه تیم ملی برای روزهای فیفا حضور داشتند، در هر دو دیدار ایران در برابر قرقیزستان و امارات خارج از فهرست قرار گرفتند.

تبلیغات

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا