ورزش

دومین افشاگری علیه کادر فنی: حکایت اخراج ناگهانی سه ستاره تیم ملی زنان

به گزارش کارانیوز، در جریان اتفاقات اخیر، سارا ظهرابی‌نیا، هافبک و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال بانوان، با بیان اظهاراتی، از وقایع پشت پرده تیم ملی فوتبال زنان پرده برداشت. در پی این افشاگری‌ها، ملیکا متولی، ستاره فعلی تیم خاتون بم، نیز با خبرنگار ما تماس گرفته و اطلاعات شگفت‌انگیزی در مورد برخوردهای نامناسب با بازیکنان در اردوی تیم ملی و اخراج‌های ناگهانی از اردوی ملی بیان کرده است.

ملیکا متولی، مدافع ۲۶ ساله، که از ۱۲ سال پیش در تیم‌های مختلف ملی بازی کرده، اکنون پیراهن تیم خاتون بم را بر تن دارد. او که طی دو سال اخیر به تیم ملی زنان دعوت نشده، اخیراً در مورد نحوه کنار گذاشته شدن از تیم ملی صحبت کرده است. او ادعا می‌کند که اخراج شبانه‌اش به دستور بالادستی‌ها بوده، اما این ادعا را نپذیرفته و می‌گوید کادر فنی دلیلی برای اخراج فنی او نداشته و به موضوعات غیرمرتبط دست زده‌اند.

ملیکا با بازگشت به دو سال قبل توضیح می‌دهد: تا دو سال پیش، دستیار کنونی خانم آزمون در تیم ملی زنان، خانم جهان نجاتی، سرمربی تیم شهرداری سیرجان بود. او می‌گوید که نمی‌داند چطور سرمربی یک تیم باشگاهی، به راحتی عضو کادر فنی تیم ملی نیز هست و این امر به لابی‌های عجیب منجر می‌شود. پس از اختلاف نظر مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان با خانم جهان‌نجاتی و کنار گذاشته شدن ایشان، شایعاتی پخش شد که ملیکا و چند بازیکن دیگر در این اختلاف دست داشته‌اند، اما ملیکا این اتهامات را رد کرده و ادعا می‌کند که هرگز چنین کاری نکرده است.

متولی ادامه می‌دهد: با وجود شایعات، آن‌ها تصور نمی‌کردند که این مسائل بر وضعیتشان در تیم ملی تأثیر بگذارد. آن‌ها برای مسابقات مقدماتی المپیک به اردو دعوت شده بودند. یک شب پس از بازگشت از تماشای بازی تیم ملی مردان، در حدود نیمه‌شب، خانم اعظم غلامی، مدیر تیم ملی، به آن‌ها اطلاع داد که به اتاقش بروند. در آنجا به آن‌ها گفته شد که از تیم ملی کنار گذاشته شده‌اند. دلیل این اخراج را “دستور از بالا” عنوان کردند و به استوری‌های اینستاگرام اشاره کردند، در حالی که ملیکا مدت‌ها بود که اکانت خود را غیرفعال کرده بود.

متولی ادامه داد: سپس به آن‌ها گفته شد که ساعت ۶ صبح پرواز دارند و باید فوراً به خانه‌هایشان بازگردند. او به سمت اتاق خانم آزمون، سرمربی تیم ملی رفت، اما ایشان حتی حاضر نشد آن‌ها را ملاقات کند. ملیکا می‌خواست بداند که چرا پس از ۱۲ سال حضور در تیم ملی، حتی لیاقت یک اخراج محترمانه را نداشته است.

مدافع باتجربه تیم ملی در پایان گفت: او نزدیک دو سال سکوت کرده بود، اما با دیدن این باندبازی‌ها دلسرد شده و دیگر تمایلی به حضور در تیم ملی ندارد. او احساس می‌کند که سکوتش به سایر دختران فوتبال‌دوست کشور ظلم است و می‌خواهد در هر جایی که لازم باشد حاضر شود و صحبت کند. او نگران است که این برنامه‌ها بر دختران دیگر نیز اعمال شود و حق آن‌ها نیز ضایع گردد.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا