خودرو

گروه بهمن با معرفی ۳۴ محصول جدید در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳

 

گروه صنعتی بهمن با یک طیف وسیع از 34 محصول، در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد شرکت می‌کند. این رویداد از تاریخ 28 تا 31 شهریور ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 به غرفه گروه بهمن در سالن فردوسی مراجعه نمایند.

این دوره از نمایشگاه، شاهد رونمایی از دو محصول جدید گروه بهمن خواهد بود: اتوبوس برقی 12 متری شهری و اتوبوس دیزلی بین‌شهری. این معرفی‌ها نشان‌دهنده پیشرفت‌های این شرکت در عرصه فناوری‌های نوین حمل و نقل عمومی است.

در بخش خودروهای سواری، خودروهای معروفی چون فیدلیتی، دیگنیتی و ریسپکت به نمایش درخواهند آمد. علاوه بر این، ون باری اینرودز نیز به عنوان یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.


گروه بهمن با 34 محصول متنوع در نمایشگاه خودرو مشهد 1403

در قسمت خودروهای تجاری، گروه بهمن با دو مدل برجسته شرکت خواهد کرد. کشنده بایک X9 با موتور 560 اسب بخاری و کامیونت F38 که برای تکمیل زنجیره محصولات تجاری بهمن تولید شده است.

گروه بهمن همچنین در بخش خودروهای وارداتی نیز فعالیت چشمگیری دارد. مدل‌هایی چون BYD، HAVAL H6، EQM5، KORANDO و H5 از جمله خودروهای وارداتی هستند که توسط شرکت بی‌ام کارز در این نمایشگاه به نمایش درآمده‌اند.

حضور گسترده و متنوع گروه بهمن با 34 محصول مختلف در این نمایشگاه، بازتابی از تعهد این شرکت برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار خودروی کشور است. بازدیدکنندگان با حضور در این نمایشگاه، فرصتی برای آشنایی نزدیک با جدیدترین دستاوردها و محصولات این گروه خواهند داشت.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا