اقتصادی

مهلت نهایی پرداخت وجه برای خریداران سکه‌های حراجی اعلام شد

آخرین مهلت برای واریز وجه به منظور شرکت در حراج هجدهم سکه طلا، امروز یکشنبه اول مهرماه ساعت ۲۳ می‌باشد.

فرصت واریز وجه برای حضور در این حراج، که از ظهر روز شنبه ۳۱ شهریورماه آغاز شده بود، امروز با پایان یافتن ساعت ۲۳ به اتمام می‌رسد. پس از این زمان، دیگر امکان پرداخت و در نتیجه شرکت در حراج مقدور نخواهد بود.

علاقمندان تنها تا پایان ساعت ۲۳ امشب فرصت دارند تا مبلغ لازم برای ورود به حراج سکه را پرداخت نمایند. پس از این ساعت، امکان ورود به حراج و واریز وجه وجود نخواهد داشت. لذا پیشنهاد می‌شود متقاضیان بر اساس نوع سفارش خود، در زمان تعیین شده اقدام به واریز وجه نمایند.

تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، در نیمه اول سال ۱۴۰۳، شاهد تخصیص ۲۰۸ هزار و ۳۶۸ قطعه سکه طلا به متقاضیان بوده است. در این مدت، هفت جلسه حراج غیرحضوری سکه طلا برگزار شده که در نتیجه آن، ۹۴ هزار و ۶۵۹ ربع سکه، ۷۷ هزار و ۴۴۶ تمام سکه و ۳۶ هزار و ۲۶۳ نیم سکه تخصیص یافته است.

در عین حال، در این بازه زمانی، ۳۶ حراج حضوری نیز در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است؛ در این حراج‌ها، ۸۱۶۷ کیلوگرم شمش طلا با ارزش بیش از ۳۷ هزار میلیارد تومان دادوستد شده است. شمش‌های عرضه شده در این مرکز یک کیلوگرمی و با عیار حداقل 995 در هزار بوده، و ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان بوده است. خریداران این شمش‌ها، صنعتگران طلای کشور و فعالان در حوزه شمش بوده‌اند.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا