تکنولوژی

فیلم‌برداری آیفون ۱۶ پرو مکس در جدول رده‌بندی دگزومارک به صدر رسید

با تحلیل‌های انجام‌شده توسط دگزومارک، آیفون 16 پرو مکس از نظر قابلیت‌های فیلم‌برداری در صدر قرار گرفته است. این دستگاه برای علاقمندان به ضبط ویدیو بسیار مناسب است. در مقابل، در زمینه عکاسی، این مدل با پیکسل 9 پرو XL نزدیک به هم رقابت می‌کنند.

مطابق با نتایج بررسی‌های دگزومارک، آیفون 16 پرو مکس امتیاز بالایی در فیلم‌برداری به دست آورده و در جایگاه اول قرار گرفته است. این موضوع تعجب‌آور نیست زیرا آیفون‌های جدید هر ساله در زمینه ضبط ویدیو تحسین می‌شوند. با این حال، در بخش عکاسی، این گوشی نسبت به رقبای خود کمی پایین‌تر است.

نتایج بررسی دگزومارک از دوربین آیفون 16 پرو مکس

در بخش عکاسی، آیفون 16 پرو مکس عملکردی ضعیف‌تر نسبت به مدل سال قبل، آیفون 15 پرو مکس، داشته است که در رتبه‌بندی DxOMark به رتبه دوم رسیده بود. در حالی که آیفون امسال تنها با کسب 157 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

image-LBvkUS59-12212-1024x449.jpg

گوگل اخیرا پیکسل 9 پرو XL را معرفی کرده که با امتیاز 158 توانست آیفون 16 پرو مکس را پشت سر بگذارد و به طور مشترک با آنر مجیک 6 پرو، در رتبه دوم قرار بگیرد. هواوی Pura 70 Ultra نیز با کسب 163 امتیاز در صدر جدول است.

دگزومارک اعلام کرده که آیفون 16 پرو مکس بهترین گوشی هوشمند برای ضبط ویدیو است و علاوه بر این، گزینه‌ای عالی برای عکاسی از دوستان و خانواده به شمار می‌رود. بر اساس این وب‌سایت، گوشی دارای دامنه دینامیک گسترده‌ای در تمام بزرگنمایی‌ها است و دقت بالایی در وایت بالانس و رندر رنگ‌ها دارد. فوکوس خودکار سریع و دقیق و عملکرد خوب لرزشگیر در فیلم‌برداری از دیگر نکات مثبت این دوربین است.

image-zLaK9uwI-all_colors__fdpduog7urm2_xlarge-1024x451.jpg

با این حال، دوربین جدید آیفون نیز نقاط ضعفی دارد. جزئیات در عکس‌های اولتراواید چندان خوب نیستند و عمق میدان محدود گوشی باعث می‌شود که در تصاویر دسته‌جمعی، سوژه‌های پس‌زمینه از فوکوس خارج شوند.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا