سرمربی پیشین سردار آزمون از سمت خود برکنار شد

طبق اعلام کارانیوز، ده‌روسی پس از پایان همکاری باشگاه رم با ژوزه مورینیو، به عنوان مربی موقت انتخاب شد و با توجه به نمایش‌های خوبی که از خود نشان داد، با امضای قرارداد جدیدی به طور رسمی سرمربی این تیم ایتالیایی شد.

با این حال، عملکرد نه چندان مطلوب رم در شروع فصل جدید لیگ سری آ ایتالیا، باعث به وجود آمدن شایعاتی در مورد احتمال اخراج ده‌روسی شده بود. با وجود اینکه این شایعات ظاهراً جدی نبودند، اما دقایقی قبل، باشگاه رم با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، خبر برکناری ده‌روسی را به طور رسمی اعلام کرد و این خبر شوک بزرگی به بازیکنان و هواداران وارد کرد.

در بیانیه باشگاه آمده است که: «باشگاه رم اعلام می‌کند دانیله ده‌روسی از سمت سرمربیگری تیم کنار گذاشته شده است. این تصمیم بر اساس منافع تیم گرفته شده و هدف از آن بازگرداندن تیم به مسیر درست در اسرع وقت است، در حالی که فصل هنوز در هفته‌های ابتدایی به سر می‌برد.

ما از دانیله بابت تعهد و شوری که در این ماه‌ها نشان داد، صمیمانه سپاسگزاریم. باشگاه جالوروسی همیشه خانه تو خواهد بود.»

اطلاعات بیشتر در مورد کادر فنی جدید این تیم به زودی اعلام خواهد شد.

رم پس از چهار بازی در فصل جدید، تنها سه امتیاز کسب کرده و در چهار هفته نتوانسته است حتی یک پیروزی به دست آورد. با سه تساوی و یک شکست، این تیم در رده شانزدهم جدول قرار گرفته و شرایط دشواری را تجربه می‌کند.

این وضعیت باعث شده تا مدیران باشگاه به فکر ایجاد تغییرات جدی در تیم باشند و بسیاری از هواداران رم شاید تصور نمی‌کردند که سرمربی محبوب‌شان پس از تنها چهار هفته از آغاز مسابقات فصل جدید، از سمت خود برکنار شود. حال، آنها باید منتظر معرفی سرمربی جدید برای دیدارهای پیش رو باشند.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا