تکنولوژی

ردمی نوت ۱۴ پرو و پوکو X7 با دریافت مجوز، به زمان عرضه نزدیک‌تر شدند

شرکت ردمی اعلام کرده است که سری جدید گوشی‌های Redmi Note 14 قرار است در انتهای ماه سپتامبر (اوایل مهر) در چین معرفی شوند. انتظار می‌رود این سری شامل سه مدل باشد: ردمی نوت 14، ردمی نوت 14 پرو، و ردمی نوت 14 پرو پلاس. پیش‌بینی می‌شود که پس از رونمایی در چین، این محصولات به بازارهای بین‌المللی و هند نیز راه پیدا کنند. اخیراً اطلاعاتی در مورد تولید این سری و یک گوشی دیگر به دست آمده است.

طبق گزارش‌هایی از منبع مطلع با نام ZionsAnvin، اخیراً گواهی BIS برای ردمی نوت 14 پرو و پوکو X7 منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی احتمال عرضه زودهنگام آن‌ها می‌باشد. به نظر می‌رسد که Redmi Note 14 Pro با شماره‌های مدل 24094RAD4I و 24090RA29I و گوشی پوکو با شماره مدل 24095PCADI شناخته شده و احتمالاً به نام POCO X7 روانه بازار خواهد شد.

مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 14 پرو

بر اساس گزارش‌ها، ردمی نوت 14 پرو نخستین گوشی هوشمند خواهد بود که از پردازنده Snapdragon 7s Gen 3 استفاده می‌کند. این پردازنده که اوایل سال جاری معرفی شده بود، در زمینه CPU حدود 20% عملکرد بهتر و در GPU تا 40% قدرت بیشتر را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌دهد.

image-OvV5OukZ-redmi-note-14-pro-3c-etc-header-1024x692.jpg
ردمی نوت 13 پرو

پیش‌بینی می‌شود که نمایشگر این دستگاه دارای وضوح 1.5K و پنل آمولد باشد. همچنین، گفته می‌شود که نسخه جهانی آن با دوربین سه‌گانه به همراه لنز تله‌فوتو عرضه خواهد شد.

در کنار مدل پرو، انتظار می‌رود ردمی نوت 14 معمولی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی +6100 بهره ببرد، در حالی که نوت 14 پرو پلاس ممکن است دارای پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7350 باشد.

باید دید که سری ردمی نوت 14 با چه مشخصاتی عرضه می‌شوند؛ اما مشخص است که هر سه گوشی میان‌رده خواهند بود ولی با سخت‌افزار و دوربین قدرتمندی که نسبت به برچسب قیمتی آن‌ها بسیار مناسب خواهد بود. پوکو X7 نیز احتمالاً نسخه‌ای متفاوت از ردمی نوت 14 پرو خواهد بود؛ با تغییراتی جزئی در طراحی و سخت‌افزار. انتظار می‌رود ردمی و پوکو که زیرمجموعه‌های شیائومی هستند، به زودی این دستگاه‌ها را معرفی کنند.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا