تیتر یک

رئیس مجلس شیعیان لبنان از پرسنل بهداشتی ایران تقدیر کرد

image-IBeowDBM-1882148_130.jpg

در خبری که کارانیوز از منابع خبری به دست آورده است، شیخ علی خطیب، نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، در جریان ملاقاتی با وزیر بهداشت ایران، از تلاش‌ها و اقدامات فوریتی کارکنان بهداشت و درمان کشورمان در ارائه خدمات به زخمی‌های حمله تروریستی اخیر در لبنان سپاسگزاری کرد.

محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، نیز در این دیدار، ضمن ابراز تأسف عمیق از وقوع حمله تروریستی توسط رژیم صهیونیستی در لبنان، تأکید کرد که ایران همواره احساس دوستی و برادری با لبنان داشته و این حادثه یکی از جدی‌ترین و خونین‌ترین حملات تروریستی انجام شده توسط این رژیم در منطقه است.

وی اشاره‌ای هم به تماس تلفنی خود با فراس الابیض، وزیر بهداشت لبنان داشت و گفت: در این گفتگو، آمادگی کامل ایران برای ارسال کمک‌های امدادی و پزشکی به زخمی‌های حادثه تروریستی را اعلام داشتم و متوجه شدم که نیاز مبرم به خدمات چشم پزشکی وجود دارد. به همین منظور، جلسه‌ای فوری با نمایندگان جمعیت هلال احمر برگزار شد که تا دیروز صبح ادامه یافت.

وزیر بهداشت اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیمی متشکل از چندین پزشک متخصص چشم، پزشکان عمومی و پرستاران برای کمک‌رسانی به مجروحان به لبنان اعزام شده‌اند.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا