پربازدیدترین

درگیری نیروهای مقاومت با اسرائیل ادامه دارد

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط کارانیوز، منابع محلی فلسطینی خبر داده‌اند که یک جوان فلسطینی در شمال بیت لحم، واقع در جنوب کرانه باختری، توسط نیروهای امنیتی اسرائیل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.

 

در حادثه‌ای دیگر، در روستای دیر نظام که در شمال رام الله واقع شده، حمله‌ای توسط شهرک‌نشینان صهیونیست صورت گرفت که در جریان آن، یک زن و دو کودک به دلیل استفاده از گاز فلفل، دچار آسیب‌هایی در ناحیه صورت شدند.

گزارش‌های دیگری نیز حاکی از آن است که شهرک‌نشینان به وسایل نقلیه فلسطینی‌ها با سنگ حمله کرده‌اند.

از شهر جنین نیز خبرهایی مبنی بر درگیری بین نیروهای مقاومت فلسطینی و ارتش اسرائیل منتشر شده است.

نیروهای اسرائیلی اخیراً به شهر و اطراف اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده‌اند. شاهدان عینی گزارش داده‌اند که خودروهای نظامی اسرائیل با پشتیبانی پهپادهای این رژیم که در ارتفاع پایین پرواز می‌کردند، به این منطقه حمله کرده‌اند.

مقاومت فلسطینی در جنین به خودروهای نظامی اسرائیلی تیراندازی کرده و درگیری‌هایی با نیروهای این رژیم به وقوع پیوسته است.

در جریان عملیات نظامی اخیر در شهرک قباطیه، واقع در جنوب جنین، هفت فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۳ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داده که نیروهای اسرائیلی در سرکوب راهپیمایی ضد شهرک‌سازی در شهرک بیتا، واقع در جنوب نابلس، از گاز اشک‌آور استفاده کرده‌اند که باعث خفگی در میان شماری از فلسطینی‌ها شده است.

همزمان با تشدید جنگ اسرائیل علیه غزه، ارتش این کشور تجاوزات و یورش‌های خود را علیه مناطق کرانه باختری افزایش داده است. از هفتم اکتبر تاکنون، بیش از ۷۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۵۷۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. علاوه بر این، ۱۰ هزار و ۷۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

311311

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا