خودرو

حضور پرقدرت فردا موتورز با ده مدل خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳

شرکت فردا موتورز، که در زمینه تولید و واردات خودروهای برند FMC و MG فعالیت می‌کند، در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد شرکت خواهد کرد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا خواهد شد. فردا موتورز که در بسیاری از نمایشگاه‌های مهم خودرویی کشور حضور یافته، با کامل‌ترین محصولات خود در مشهد حاضر می‌شود.

در میان محصولات تولیدی FMC، خودروهایی مانند سوبا M4 به صورت بنزینی و هیبرید، FMC T5، FMC SX5 و FMC 511 نمایش داده خواهند شد. خودروی FMC 511 که به تازگی به عنوان یکی از محصولات منتخب برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی انتخاب شده است، با طراحی جدید در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاوه بر این، فردا موتورز چندین مدل از خودروهای وارداتی MG را نیز به نمایش می‌گذارد که شامل مدل‌هایی چون MG GT، MG 5، MG 4EV، MG 8 و Cyberster GT می‌باشد.

فردا موتورز در طول بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد علاوه بر به نمایش گذاشتن خودروهای خود، برنامه‌های تفریحی مانند مسابقه آنلاین برای بازدیدکنندگان تدارک دیده است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند با کارشناسان فروش شرکت برای اطلاع از شرایط فروش خودروهای FMC و MG به صورت مستقیم ملاقات کنند.

علاقه‌مندان به بازدید از غرفه فردا موتورز می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 به سالن فردوسی، غرفه 5 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مشهد مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه و محصولات فردا موتورز، می‌توانید به وبسایت کارانیوز مراجعه کنید و آخرین اخبار و تحلیل‌ها در زمینه خودرو را دنبال کنید.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا