پر بحث ترینها

بیانات غیرمنتظره وزیر ورزش در مورد ورزشگاه ۱۱۰ هزار نفری تهران

از سوی وزارت ورزش و جوانان دولت سابق، طرحی برای احداث یک پروژه ورزشی دیدنی در نزدیکی حرم امام خمینی (ره) پیش‌بینی شده بود که مراحل اولیه طراحی آن به پایان رسیده و تائیدیه‌های لازم نیز اخذ شده‌اند. با این حال، هنوز این طرح در دولت کنونی به تصویب نهایی نرسیده است؛ چیزی که احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، تأکید دارد که به دنبال تحقق آن است.

image-FUkAGLEd-ragi342q.jpg

با وجود انتقاداتی که به طرح ساخت استادیوم ۱۱۰ هزار نفری وارد شده و پیشنهاداتی برای ساخت استادیوم‌های کوچک‌تر با امکانات بهتر مطرح گردیده، وزارت ورزش و جوانان دولت فعلی همچنان به دنبال آغاز این پروژه عظیم است.

دنیامالی در مورد پروژه بزرگ ورزشی تهران اشاره کرد که: “برای ساخت ورزشگاه جدید ۱۱۰ هزار نفری پیگیری می‌کنیم؛ این پروژه‌ای بزرگ است و به زودی تصویب نهایی را از دولت دریافت خواهیم کرد تا در مجموعه شهر آفتاب و اراضی اطراف مرقد حضرت امام (ره) اجرایی شود.”

وی در رد شایعه توقف پروژه توضیح داد که این موضوع صحت ندارد و این تصویبیه از دولت شهید رئیسی به دست آمده است و بر اساس آن، ما مکلف به پیگیری و اجرای این طرح هستیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: “در حال حاضر، مشغول تهیه گزارشی برای اخذ تصویب نهایی از دولت وفاق ملی هستیم و پس از آن، به زودی شاهد آغاز ساخت فاز اول این مجموعه خواهیم بود. ما این مجموعه را در سه فاز تعریف کرده‌ایم که اولویت اول ما ورزشگاه است.”

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا