تکنولوژی

ایرانسل بسته‌های تخفیفی و مکالمه رایگان را به مناسبت هفته وحدت عرضه می‌کند

به مناسبت هفته وحدت، ایرانسل اقدام به ارائه هدایا و تخفیف‌های خاصی نموده است. این برنامه‌های تشویقی شامل مکالمه بدون پرداخت هزینه برای کاربران ایرانسلی و همچنین بسته‌های ترکیبی اینترنت و مکالمه با قیمت کاهش‌یافته می‌باشد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرده است که در راستای گرامیداشت هفته وحدت و تولد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بسته‌های ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. این بسته‌ها شامل مکالمه رایگان و تخفیفات قابل توجهی بر روی بسته‌های ترکیبی هستند.

بسته ترکیبی تخفیفی

در این هفته ویژه، مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می‌توانند یک بسته ترکیبی ویژه شامل ۷ گیگابایت اینترنت و ۷ ساعت مکالمه درون شبکه‌ای را با قیمت استثنایی ۲۸هزار تومان تهیه کنند. این بسته دارای اعتبار ۷ روزه بوده و مشترکین می‌توانند آن را با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من خریداری کنند.

هدیه مکالمه ۵+۵۰

علاوه بر این، در این بازه زمانی، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با انجام ۵ دقیقه مکالمه درون شبکه‌ای، ۵۰ دقیقه مکالمه بعدی را به‌صورت رایگان از ایرانسل دریافت کنند. این مکالمه رایگان را می‌توان با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من فعال‌سازی نمود.

برای اطلاعات بیشتر و جزئیات کامل این تخفیف‌ها و هدایا، به سایت کارانیوز مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر

تحریریه

تیم تحریریه کارانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا